Bantal best untuk ibu mengandung "Pregnancy Pillow" | HusNaLaliNk Official Blog

Monday 21 October 2013

Bantal best untuk ibu mengandung "Pregnancy Pillow"

Assalamualaikum WBT

Peringatan!
Pos ini untuk mak-mak, ibu-ibu, mommy-mommy, ummi-ummi yang sedang mengandung dan ingin mencari bantal untuk mengurangkan kesakitan terutama di bahagian belakang badan apabila berbaring ye??... >__<

Hus dengan berbesar hati nak cadangkan satu kedai online yang hus jumpa di FB yang menjual pregnancy pillow dan nursing pillow yang best sesuai untuk pregnant mom di luar sana yang menginginkannya..

Setelah berhari-hari survey merata tempat, dan selak setiap helaian blog di internet akhirnya, hus jumpa kedai online shop ni..Alhamdulillah sangat ceria dan baik pemiliknya..kedai online di FB tu namanya Raziq Good Store.

 

Kelebihan pregnancy dan nursing pillow di Raziq Good Store :

1 - 100% isi bantal adalah Kekabu dan sarung bantal juga 100% cotton.. Kekabu sangat best sebab bila dah lama-lama pakai bantal jadi sejuk dan bantal kekabu yang telah kempis boleh di gebukan kembali dengan cara menjemurnya di panas terik.

2- Sarung bantal nya boleh di tanggalkan untuk di basuh kalau-kalau ada peta Malaysia kat atas tu..hehehe

3- Harganya berpatutan jika korang ambil dua bantal sekaligus (pregnancy pillow dan nursing pillow) dengan harga pakej iaitu RM250 sahaja termasuk free postage. Kalau korang nak pregnancy pillow sahaja cuma RM200 dan nursing pillow pula RM75 termasuk pos..

4- Banyak pilihan sarung bantal ikut kaler yang korang suka...contoh seperti di bawah..Kalau nak tengok corak lain pergi ke FB Raziq Good Store ni okeh..




Okey...itu sahaja yang hus nak kongsi kat sini..Alhamdulillah dengan adanya bantal ini boleh mengurangkan sakit kat belakang terutama bila nak berbaring dan tidur.. hus punya yang polka dot hitam kat atas ni..nampak macam cik ULAR pun ada..hahahahahaha..

dan yang paling penting bukan ibu mengandung yang suka..bapak nya akan tumpang sekaki.. Nampak tak permainan dia kat situ? Hahahaha..hubungan suami isteri akan lebih mesra dengan wujudnya bantal ini..Sharing is caring and loving kan? hahahahahha...

Bantal ini kawan hus yang belum berkahwin pun nak beli dan try jugak.. Katanya nampak macam best..Tapi kenyataan memang bantal ni Sangat AWESOME! yeayyy...

okeyla itu saje nak kongsi..
Jumpa lagi untuk entri seterusnya..

*am blessed mom*

4 comments:

  1. memang punnn..aku ade lagi bantal busuk kekabu dari aku kecik smpai skrang msih pakai..sejukk je wehh...yang best xpenah basuh..hahahahah

    ReplyDelete
  2. Mohon maaf. Tumpang sharing. Semoga bermanfaat.

    MomLove Pregnancy Pillow yang diperbuat daripada 100% kekabu asli dengan harga promosi RM199 (Free Pillow Cover + Pos ke 1Malaysia). Selesa, sejuk dan tahan lama.

    Berminat & info lanjut, boleh terus ke https://www.facebook.com/MomLovePregnancyPillow

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Tumpang iklan yer..

    Pregnancy Pillow Kekabu Asli. Geboo, lembut, selesa dan melenakan tidur... Harga mampu milik kepada semua mommy2..

    Harga promosi RM120 dari RM145.. Murah2.. Harga siap pos ke seluruh malaysia.

    FB Page : Pregnancy Pillow by Kak Lin
    Whatsapp / sms 01128546124 Kak Lin

    ReplyDelete


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..