My 1st Wedding Anniversary.. | Life Is a Word

klik sana sini..

Friday, November 22, 2013

My 1st Wedding Anniversary..

Assalamualaikum WBT...

Hai semua...
Hari ni Husz malas nak taip pepanjang sebab tangan lemah sangat sebab dua kali kene injek T_T
Demi mu wahai Anak..kena ambil darah untuk check ade diabetes ke tak..harap tak hadoooo laaa yea..tunggu 2 minggu lagi..
tapi yang bestnye aku dah balunnnnnn suku benda alah yang menggiurkan di bawah ni 2 @ 3 hari lepas sebelum pergi check pagi tadi, nampak tak kebijakan... T_T
Memang suka sangat carik pasal...
APA NAK DIKATA OIIII..
Time makan buat lupa-lupa ingat..

Pastu menyesal, terus cari air masak dan telan banyak-banyak...
ini semua salah Secret Recipe sape suruh buat promosi (-RM16 dari harga asal sebiji kek)
Sape tak geramm...bukan aku je kot..eh sempat pomot kan..

Caption kat atas memang macam takde kene mengena dah ni..
hahhh pedulikkkk...

Ini la tarikh masa Husz main kawen-kawen setahun yang lalu...
Syokkk oiii macam artis sangat semua nak bergambo ngan Husz masa ni dengan 'flash' kamera bagai.. =p
jom baling ke belakang tarikh keramatku..

09/11/12 - Tarikh kami diijabkabul
10/11/12 - Tarikh kami di raikan dengan suasana yang sederhana namun meriah
Alhamdulillah

*** Terima kasih Allah kerana memberi kami kebahagiaan ini..
Semoga kebahagiaan ini kekal berpanjangan sehingga jannah..
Amin Ya Rabb.

 
 

3 comments:

mini cooper said...

amin!

Fazleyatul Aini said...

happy anniversary =)

Scha Aryana said...

Happy anniversary sis.. semoga berbahagia selalu ;)

klik lagi la..