Life Is a Word: February 2013

klik sana sini..

Thursday, February 21, 2013

Piss me off!!!!

Dear tuan rumah,

Boleh tak jangan mungkir janji lagiiiiiiiii? Masuk kali ini, dah 3 @ 4 kali encik mungkir janji..disebabkan encik orang Melayu yang buat kami bertambah-tambah marah..huhhh!!

Dan disebabkan encik jugak, hati dan jiwa saya merana..encik menganiaya kami..encik nak tahu kenapa, saya rasa encik tahu kami suami isteri pjj (perhubungan jarak jauh), disebabkan encik, sabtu ahad terpaksa kami korbankan demi nak settlekan masalah..

Suami saya tergesa-gesa nak balik ke Penang dari Kl disebabkan janji dia dengan encik tapiiiiiiii
yang saya paling geram, encik langsung xdatang sabtu dan ahad tu! Kalau dah tak dapat datang bagitahu la awal-awal...Ya Allah sakitnya hati saya....langsung takde hati perut apa encik ni?

Dan satu lagi, encik suka-suka hati nak suruh suami saya cuti pada hari khamis yang lalu semata-mata nak masuk baiki kerosakan dalam rumah suami saya, dan saya tahu encik takkan ambil cuti sama, encik hanya sekadar menghantar tukang baiki saja..encik ingat encik sorang je bekerje? Get a lifeeeee la encik! Sick of u!

Dan yang paling sedih disebabkan encik, minggu ini kami terpaksa korbankan lagi sabtu ahad kami disebabkan encik! Make sure encik datang minggu ni..kalau takkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

Aku yang kecewa..



klik lagi la..