New house, new strength | HusNaLaliNk Official Blog

Friday 18 January 2013

New house, new strength

Alhamdulillah...kami sudah dapat rumah sewa baru... Tak sabar untuk balik berpindah..dan sewanya jugak sama dengan sewa rumah lama..jadi, kurang bebanan di situ..Semoga rumah sewa baru ini 'baik' pada tuan barunya ini..Insha Allah..

Rumah lama yang aku pernah duduki sebelum ini sangat baik sebenarnya kerana rumah tersebut di renovate seperti apartment kata anak buah aku, dan aku sangat selesa dengan rumah tersebut tetapi persekitarannya yang membuatkan hati menjadi sedih..

Sebelum kejadian di samun lagi aku sudah mula mencari rumah baru untuk berpindah tapi takde rezeki lagi untuk mendapat rumah yang bagus ketika itu, kalaulah aku mendapat rumah lebih awal mesti kejadian ini takkan berlaku kepada aku..ujiann..ujiann..

Dan bercerita pasal rumah baru pula, teman aku sudah mengambil beberapa gambar untuk tatapan kami memandangkan kami masih di Penang..dan kami sangat suka dengan rumah comel tu..sudah ada sofa, peti sejuk dan kabinet untuk dapur..legaaa sangat..tak payah keluar duit ntuk beli lagi..

Alhamdulillah untuk ini..terima kasih Ya Rabb..

2 comments:


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..