Melawat warung VIRAL Warong HIjrah di Ayer Hitam Kedah | HusNaLaliNk Official Blog

Thursday 7 September 2017

Melawat warung VIRAL Warong HIjrah di Ayer Hitam Kedah

Assalamualaikum..
Dalam perjalanan balik ke Perlis, kami sempat menyinggah warung yang viral di sebabkan Mihun Celup atau Mee Sup Thai yang SUPER AWESOME taktau nak habaqqqqq!!! Alahai..Dua kali kami repeat ke Warung Hijrah di Ayer Hitam..dan dua-dua kali pergi rasa tetap sama...Fuhh..






Sudahlah harganya yang MURAH dan tak lokek langsung..ini Mee Sup Thai Special (letih nak mengabiskan banyak sangat) dan cendol Pelangi. Harga dan menu ada dalam gambar-gambar di atas..Sampai sekarang masih terasa kesedapan dia..letak ayam banyak gilaaaaaa..

menu ni belum di letak serbuk cili lagi..boleh pergi jauh mee celup ni

Menggiurkan TAK?



Okey itu sahaja nak kongsi kebahagiaan dengan orang lain kat luar sana tentang  makanan-makanan yang sedap ini..Warung Hijrah ni sentiasa di penuhi orang, kalau nampak kereta parking banyak-banyak berhadapan dengan Pasaraya KAWANG itulah dia.

TIPS!!!
Oh lupa nak bagitau Pasaraya KAWANG ada 2 di kawasan Ayer Hitam tu, anda cari Pasaraya KAWANG yang kecil bersebelahan stesen minyak Petron bukan Pasaraya KAWANG yang berhadapan dengan Nat dekat simpang 3.

NAT* = Pasar Pagi

💟 Terima Kasih sudi baca 💟

No comments:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..