Travel Tiap-Tiap Bulan Memang Seronok! | HusNaLaliNk Official Blog

Monday 7 August 2017

Travel Tiap-Tiap Bulan Memang Seronok!

Ya, tajuk nampak sedikit angkuh di situ, tapi percayalah memang kami sekeluarga akan travel dan WAJIB travel sebab kena restok produk (pomade) yang di jual. Aku dan Orked orang yang paling gembira bukan kepalang sebab dapat berjalan ke hulur ke hilir..hahahahaha..

Di samping bertravel, dapatlah kami menikmati restoren, kedai & warung yang viral di Malaysia, Alhamdulillah! Semua kerana BISNES!! Lokasi yang paling jauh Perlis (my hometown) dan JB (kampung husband).. Sabah dan Sarawak kita terpaksa shipping pakai kapal terbang etc.

Walaupun boleh di pos, husband lebih suka face to face dengan clientnya, dan kebanyakan pomade adalah dalam bekas kaca dan kuantiti adalah sangat banyak jika restok, jadi kami perlu pergi dari setiap tempat ke setiap tempat mengikut demands dari setiap client. Alhamdulillah, Allah permudahkan urusan kami..

Semua ceruk rantau sudah kami telusuri dek kerana bisnes ni, walaupun bisnes masih dalam lingkungan kecil tapi bersyukur kerna jika tidak berbisnes, duduk lah kami di Selangor dendiam..hahaha.. Tahun ke2 brand FRIDAY ROCKY POMADE bertapak, sudah banyak agen di negeri-negeri yang menjual brand ini..orang cakap tahun pertama kedua tahun percubaan, jadi kita cuba jaya saja dulu mana tahu ada rezeki Allah nak bagi..


As long as si Orked happy, maka kami pun sama tumpang happy dengan rezeki pemberian dariNYA, sama-sama kita kongsi dan syukuri..

Terima kasih kerna sudi baca..

5 comments:

  1. SERONOK ...SAMBIL MENYELAM SAMBIL MINUM AIR KAN

    ReplyDelete
  2. hehehe tulaa..rezeki dapat tumpang sekaki..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat tengok tempat orang kan.. ;)

    ReplyDelete
  4. bestnyaa. sesambil topup stock boleh jalan jalan.

    sekarang nak focus staycation je. sampai lah kids besau, takde lah sibuk nak berdukung. hahaaaa

    staycation senang sikit. memang focus memerap dalam bilik and swimming pool je =p

    ReplyDelete
  5. aizamia 3 ~Ya Alhamdulillah rezeki dapat berjalan-jalan hehe

    Mommy Cici ~ aah staycation boleh rapatkan hubungan dgn kids jgk kan..bestnye dapat parent mcm Mommy Cici yang suka jenjalan..hehehe

    ReplyDelete


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..