New Pomade KARAT KARAMEL by FridayRocky | HusNaLaliNk Official Blog

Friday 25 August 2017

New Pomade KARAT KARAMEL by FridayRocky

Assalamualaikum..

Dari entri yang lepas saya ada ceritakan tentang Pomade Keluaran FridayRocky di SINI. Empat keluaran pomade daripada FridayRocky yang menjadi igauan penggemar-penggemar pomade di luar sana iaitu FridayRocky Maestro, FridayRocky Boogie Woogie, FridayRocky Dekro En Zara, dan FridayRocky FridayBeat.

dan YANG TERBARU dari FridayRocky adalah FridayRocky KARAT KARAMEL. Premium Pomade Edition waterbased with high grade materials. Diperkaya dengan BLUE ORANULES yang di letakkan di dalam bancuhan pomade dan mengandungi khasiat Aloe Vera, Vitamin E, Vitamin B, dan Argan Oil.

Semua khasiat tersebut bagus untuk kesihatan kulit kepala, melebatkan rambut, dan melembutkan rambut. Baunya yang manis-manis caramel mengancam dan design kali ini lebih klasik tapi nampak moden dan mengghairahkan. YANG PENTING takde built up. Maksudnya kalau mandi, senang nak basuh dan cuci kepala dan of course akan kekal bau wangi di rambut.


Baru launch dalam bulan Ogos dan harga untuk premium pomade adalah RM55.

pandangan dari atas
Pandangan dari bahagian sisi keseluruhan

pandangan dari bahagian tepi
Keterangan berkaitan Karat Karamel boleh tengok di gambar terakhir, holdnya 5, Shinenya 5, Texturenya 3 tak keras melampau dan Volume 3. Kalau korang perasaan dekat sebelah kanan ada tulisan (nombor roman) 2,4,4,3,4.. Rupanya simbolik kepada rukun islam ke2 iaitu jumlah rakaat bagi Subuh, Zohor, Asar, Maghrib dan juga Isyak. Simbolik islamik ni sesuai kerana pomade ini juga wudhuk friendly.

i love the design and textures and everything about this Karat Karamel by FridayRocky. Boleh lah layari instagram dah order di sana..

🎀 Terima Kasih sudi baca🎀

No comments:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..